1prens1prensesannesii Kızlar yardım… Gece 2 buçukta beri uyumuyor oğlum 1 aylık.. Emdi altını değiştirdim gaz çıkardı. Allahım ne yapacağımı şaşırdım. Niye uyumuyor.. Acaba doymadı diye mama yaptım onu da içmiyor. Ne yapacağım ben ya..
Gamzeli2206 1prens1prensesannesii gazı vardır benim bebeğimde o aylarda uyumuyordu hem gazı varmış yani karnı çok ağrıyor ve açmış ben sütüm yetiyor sanıyordum
yigitalpinannesiii 1prens1prensesannesii ağlıyor mu peki canım ağrısı mi var acaba rezene iç r3sene benim bebegimdr sütten geçip uyku yaoiyordu
busraduru 1prens1prensesannesii olabilir daha çok yeni adapte olmaya çalışıyo benim kızım bi 24 saat uyumuyodu mesala düzene oturana kadar böyle şeyler olabilir
Momsbabyy 1prens1prensesannesii ağlamadan duruyor mu peki? Benim bebeğim de 35 günlük sabah 6dan akşam 8-9 a kadar hiç uyumuyor ve sürekli ağlıyor
1prens1prensesannesii Gamzeli2206 damlasını da damlattım kimyon içtim. Memeye gelince de emöiyor mama da verdim almıyor gece 2 buçukta beri meme de nerdryse ağlamıyor da
1prens1prensesannesii yigitalpinannesiii yani öyle ahım şahım ağlaması yok. Ikınıyor bazen. Gaz çıkarıyor. Kimyon içtim. Kendisine de içirdim. Biogaia gaz damlası kullanıyorum onu da damlattım ama bana mısın demiyor. Öyle bakıyor
1prens1prensesannesii 210796 şortlu takımı var üzerinde. Çorapları felan çıkarttım acaba sıcaktan mı diye o da değil.. Ne yapcam bilemedim
210796 1prens1prensesannesii karanlık ortamdamı uyutuyorsun?nasıl uyutuyorsun peki?kucağında gezdirerek şarkı falan söylemehş denesen aceba?yada pusetde gezdirmek.yazık çoçuk 9 saat çok fazla
1prens1prensesannesii 210796 puset koydum şimdi hiç bana mısın demiyor. Dışarısı yağmurlu çıkaramam da. Şarkı söylüyorum kucağımda salladım omuzuna koydum beşiğin koydum. Süpürge fön sesi açtım yok
denizesintim17 Biberondan mamayi icemiyordur belki çay kaşığı ile vermeyi dene bir de banyo çok iyi geliyor . Stres yaptıkça çocuk farkediyor iyice strese girip uyumuyorlar zor insallah uyur bir an önce güzelce. 1prens1prensesannesii
1prens1prensesannesii Momsbabyy hiç ağlamıyor öyle bakınıyoe gülüyor hareketli diyorum biryeri ağrısa sancı olsa ağlardı
Momsbabyy 1prens1prensesannesii Maşallah 🙏🏻 keşke benim bebeğim de ağlamadan dursa ya kucağımda ya ayagimda duruyor uyumuyor hiç 🤦
nursocum 1prens1prensesannesii sıcak suyla yıka mayışsın elbet uyuyacak Allah yardım etsin bize ya benimkide bugün ilk defa 5 te uyandı delircem