Birkucukeylulmeselesi çook zor sizi anlıyorum, ben de öyleydim ne giysem süt olurdu kendimi hep kirli hissederdim, bir yandan kanamalar uykusuzluk vs🙁 lohusalık döneminde en çok duyduğumuz söz “geçecek” ama inanın geçiyor. 15-20 gün daha sabredin daha iyi hissedeceksiniz, sık sık emzirin bebeğinizi süt birikmesin, göğüs ucu yarası varsa lanolin krem sürüp göğüs pedi kullanabilirsiniz ama çok sık değiştirin onu da mantar vs yapmasın.