Herkese merhaba,
Kızımın ağzında yaklaşık 2 haftadır pamukçuk var. Karbonatlı suyla siliyoruz, mikostatin damla kullanıyoruz ama geçmiyor. Beyazlıklar azalıyor, yok gibi oluyor ama sonra tekrar beyaz oluyor. Ne yapmam gerekir? Aynısını yaşayan oldu mu?