alyasarp0206 wafflee_42 kan lekesi çıkmaz canım 3 yıl önce nevresimime dökülde hala lekesi duruyo kaç kere yıkandı
Usakliomer wafflee_42 evet çıkmıyor en sevdigim nevresimimin carsafi berbat oldu malesef… Kan ilacini verdim oynadık uykusu geldi yatagin icinde emzirdim gazini çıkartırken çarşafa kustu hic kusmayan bebek o gün kan ilacini carsafa çıkarttı😱 hemen yikadim 90 derecede ama cikmadi
wafflee_42 alyasarp0206 Google den baktım limonu sıkıp biraz bekletin ve yıkayın. Çıktığını göreceksiniz diye ama 🤷♀️
alyasarp0206 wafflee_42 limon denemedim ama leke çıkarıcılarla çıkmadı yıkandıkça çıkar diye bekledim 3 yıl oldu 🤷♀️
Kiviefe wafflee_42 canim 5.5 sene oldu 😂 bu ikincide ocean aldim kurtuldum digeri beter nereye damladi
nur_eayni_h wafflee_42 ben kızımın kıyafetlerindekilere beyaz sabun kullanıyorum. Lekeye sürüyorum köpürtüyorum, makinede yıkanıyor sonra da güneşe asıyorum tertemiz👍🏻