Merhaba bayanlar yeni bir sey takildı yine kafama 9 yasindaki kizim normal dogumla dunyaya getirdim 19 yasindaydim ve o cektigim sancilar yillar gecsede unutamicagim kadar gunlerce cektim 18 dikişle atlatim yillarca hamilelikten sirf o sancilar icin korkup hamile kalmadim ama spriz olduki sonrada ogluma hamile kaldim suan 6 aylik oglum sezeryanla dunyaya geldi gebelik zehirlenmesi sonucu sezeryana alindim aciliyten 38 haftalik dunyaya geldi bu aralar interenet sitelerinde şu gozume carpiyor sezeryanla dunyaya gelen bebekler hayata 0 1 yenik basliyorlar yani bagisikliklari zayif oluyormus hastaliga yatkin 😔 gercekten öyle bir kanıt varmi 9 yasindaki kizim normal dogumla dogdu ama bagisiklilik iyimi sorsaniz cok zayif bir yel ruzgardan bile hastalaniyor surekli hastanelerde gecti kucuklugu iğneler antiboytikler bademcikler hep sisti durdu enfksyon hala simdiye kadar surekli geciryor alerji side oluyor ara sira ogluma simdi tecrubeli olarak daha iyi bagisiklilik kazandirmak icin verdigim besinlere dikkat ediyorum ve anne sutu aliyor sizin bebekler ne durumda peki bagisiklilik acisindan ⚘