ilknurcelik kızım 29 aylık ve 11,5 kilo 😳 ve ben kilosunu iyi buluyorum doktorumuz da 😊 boyu 94 cm boyuna gidiyor kızım da . Bence sizin bebeğin kilosu anarmol kilolu bi bebek . Ülkemiz de obezite baş gösterirken bence kiloya bu kasa rmeraklı olmayın 😊 gelişimi iyi olsun yeter . Hatta kilolu olmasın ki erken yürüsün rahat hareket edebilsin 😘