Tanya486 Kızlar 4 aylık bebeği olanlar boyunuz kilonuz kaç ? Oğlumu dün götürdümde sizinkileri merak ediyorum, yanlış anlamayın kimseyle kıyaslamayacağım her çocuk kendine özel tabiki
cevikoznur95 Tanya486 4 ay10 gunluk oglum var 7440 gr gelmisti uzerinde zibin ve bez vardi sadece doktor hastanede tarttı sadece anne sütü alıyor
Serap11 Tanya486 4 ay 10 günlük 8300 kilo 67 cm boy dün kontrolümüz vardı sadece emiyor geçen hafta emmiyor diye dr götürdüm 8 kilo olmasına rağmen 1 haftada 60 gr aldığı için dr kaşık mama başla demişti bu hafta 270 gr birden almış bırak kaşık mamayı dedi oyun oynuyorlar resmen bıraktık biz de 3 gün vermiştim
Seymabaysan Serap11 kaşık mamaya bnde başlamak istiyorum da hangi marka kullandınız birde kabızlık gaz yaptımı
Serap11 Seymabaysan Dr hipp elmalı iyi geceler maması bir de pirinçli organik o da hipp marka tavsiye etti 4 aydan itibaren hipp var diye biliyorum elmalıyı verdim sadece 3 kere oğlum bugüne kadar 1 gün bile kaka yapmadan durmamıştı onu verdiğimin ertesi günü yapmadı diğer gün yaptı bilmiyorum etkisi oldu mu sanmıyorum ama ben vermeyeceğim mamayı sizin de kilonuz yeterliyse biraz daha bekleyin bence
Serap11 Seymabaysan Aynen erken bence de ben de bıraktım 3 kere verdim toplam onu da vermeseymişim iyiymiş dr dedi diye yaptık bi şey işte