Fiona Nereden bulurum arkadaşlar bebek tarhanasını? Siz nasıl yapıyorsunuz? ve peynir altı suyunu ne zaman nasıl vermeye başladınız
Deletedmom245 Fiona Evde yapılabilen bebek tarhanası tarifi var, almak isterseniz de e bebek hamm marka var güzel oluyor kuzenim kullanıyor ondan biliyorum. Peynir altı suyu da evde lor peynir yaparak peynir altı suyu elde edebilirsiniz. Ben kahvaltıların da çorbalarında falan kullanıyorum.
ozge3747 Fiona Bebek tarhanasını vitmadan alıyorum kızım çok seviyor. Peynir altı suyunu da 6 buçuk aydan itibaren kullanmaya başladım
Sarikuzumalp Fiona ben bebek tarhana sını e bebekten aldım. Ama bu sene kendim yapacağım nasip olursa. Peynir altı suyunu da çorbalarını açma da sabah kahvaltısında bulamaç yapıyorum bazen ona katıyorum
tosuncukannesi Deletedmom245 bende bu ay tarhana vermeye başlayacağım nasıl hazırlıyorsunuz anlatabilir misiniz
Deletedmom245 selinburak tosuncukannesi Halam bize kıştan yapmıştı oğlum içinde ayrı yapmıştı biz onu kullanıyoruz. 1 çay bardağı su 2 tatlı kaşığı tarhana Biraz da zeytinyağı Küçük bir cezve de ya da tencere de su ve tarhana sürekli karıştırılarak pişiriliyor. Ilıdığında da zeytinyağını koyuyorum ve yediriyorum. Tarhanadan tarhanaya fark edebiliyor. Bu yüzden eğer cıvık olursa bir sonrakine tarhanasını fazla koyabilirsiniz.
58vildan Ben yapıyorum tarhana sebzeli tarhana yaptım içine kemiksuyu yada tavuk suyu ve peynir altı suyu koyuyorum çok lezzetli oluyor
Sezinnur Bu e bebekte satılan tarhana sağlıklı mı, doğal mi? Araştırdıniz mi? Bende alayım dogalsa? Evdeki tarhanadan ne farkı var acaba? Birde bebek irmiği varmış, onunla normal irmik arasında ne fark var? Ve bebek irmiği nerede satılır?
ozge3747 Sezinnur Normal irmik daha kalın bebek irmiği daha ince. Bebeğin sindirmesi daha kolay ve pişince tam püre kıvamında oluyor. Bütün doğal malzemelerimi vitmadan alıyorum. Çok memnunum