Canancann Kurulu saat gibi uyanıyor geceleri saat başı. Uyuduğu zaman dilimi1 saati geçmiyo napıcam ben böyle uykusuzluktan mahvoldum gündüz hele hiç uyumuyo. Sizinkiler nasıl var mı aynı durumda olan
Cinarrr Canancann canım sabırlı olun bunları hepimiz yaşıyoruz inan ama napacaz sağlıklı olsunlar da varsın uykusuz kalalim
nursocum Canancann uykusuzluktan başım ağırıyo benimkinin düzeni iyiydi yürüdü gece en fazla 3 kere uyanırdı tam saat 5te uyandı ya 5 te şaka gibi
Bebegim_0406 Canancann bizde de durum ayni 1 yaş 10 gunluk oldu. gunduz uykusu hiç yok gecede saat başı uyaniyor büyüyene kadar sabredicez artık
Balbademim3 nursocum benim bebeğim uzun süredir 5te uyanıyordu kurulu saat gibi şimdi o da kalmadı gece her saat başı uyanıyo 5 aylık olduk
Canancann Bebegim_0406 daha küçükkende mi böyleydi sonradan mı oldu. Yenidoğan döneminde uyumas gerekiyo normalde etradımdakilerin bebekleri öyle en azından ama bizimkinin hiç uzun uyuduğunu bilmem
Fatmanuraliatilla 2 aylığız bizde daha 1 saat uyudugunu görmedim gündüz.Gece de 6 dan 12 ye kadar gözünü kapatmaz. Bide 3 yaşında oğlum var onun bile uyku düzeni yok hala keşke sağlıklı olsunlar da.
Canancann Fatmanuraliatilla allah kolaylık versin hepimize gerçekten. Onu da düşünüyorum. Dinlenemediğim zaman sütüm azalıyo keyif yerinde olmuyo çocuk hissediyo Hep böylemi gidicek bilmiyorum
Ececik07 Canancann AA yok o dönem geçmiş benim de 2 ay 26 günlük gece 1 kez uyanıyor mama yiyip yatırıyorum o devrin bitmesi lazım sadece anne sütü alıyorsa acıkıyor olabilir
nursocum Canancann evet insan dinlenmeyince süt azalır napalım biz analar napalım eşim 12 e kadar evdeydi 1 saatcik baksaydı ölürdü sanki çocuğu eline aldığı gibi çoğlığı basıyo of yoruldum cidden
Fatmanuraliatilla Canancann Valla ben hem emziriyorum hemde mama veriyorum sütüm olmadığı için zaten.
Bebegim_0406 Canancann sizin bebeğiniz kuçükmüş büyük ihtimal atak dönemi ya da gazı vardır. Ama inanin küçükken bakmak daha kolay büyüdükçe dertleride büyüyo. Allah hepimizin yardimcisi olsun
Canancann Fatmanuraliatilla de banada mama ver dedi ama almıyo hiçbir şekilde ne biberon tutuyo ne kaşıkla içiyo
Cicekimftm Canancann daha çok yeni,düzen zamanla oturacak. Anne karnından çıkalı daha ne kadar olduki. Kolay değil dünyaya adapte olmak. İlk üç ay bu denge oturacak.
Canancann Cicekimftm düzene girer mi herçekten ilk günden beri değişmedi ümidimi kaybediyorum. Hadi şimdi neyse de işe başladığımda böyle olursa hala naparım
Kuzusu Canancann uyku geçişini saglayamiyordur canım zamanla duzene oturuyor su an için normal sana çok yorucu zamanla sadece