Aselebru1 ozellikle geceleri emzir bebegini karanlikta, benim oglum 8 aylik ilk 1 ay emdi sonra birakti mama verdim, 5.ci ayda bebegim tekrar emmeye basladi geceleri emzir, gunduzde emzirsen karanlik olsun odan, ben yatak odama siyah perde taktim geciyorum hep orada emziriyorum gunduz de😊 ayrica ne kadar cok biberon kullanirsan emmesi azalir