Tubali ben Bebelac normal 1 numarasını kullanıyorum hiç koyuluğunu görmedim. Biberonumuz da wee .. hiç ağzını değiştirmedim. Gerçi 2 buçuk aylığız daha. Bizim biberonun ağzı da gömülüyor bazen, öyle olunca mamayı çıkartıp ağzından normal pozisyona getirip geri veriyorum bir sıkıntı yşmıyorum. Ama Bebelac Gold normalde çok koyu kıvamlı ve zor eriyen bir mama sürekli bu şekilde şikayetler okudum ve aynısını eczacı da dedi. İsterseniz mamayı kaşıkla karıştırın biberonun içinde tortusu kalmaz mamanın.