Merhaba tecrübeli anneler; size sormak istediğim şeyler var.
Daha çiçeği burnunda 4 günlük bir anneyim 🙂 Bebeğim çok şükür emiyor. Hemşirenin bize dediği günde 3 kez kakasını yaparsa bu doyduğu anlamına gelir. Bu kısımda da sorun yok sanırım gayet 3-4 kez yaptığı oluyor. Bazen o kadar fazla yapıyor ki her bez değişiminde komple üst baş değişiyoruz. Çünkü üstünü de batırıyor. Sleepy bez kullanıyoruz. Acaba bu sorun bezden mi kaynaklıdır. Yani bağlamada sıkıntı olduğunu düşünmüyorum çünkü annemde ablamda bağlasa o kaka veya çiş çoğu zaman bele kadar çıkıyor. Bugün evde farklı bir bezim vardı. Prima denedim. Sleepy ile böyle bir sorun yaşayan oldu mu acaba? Şimdi 2 gün Prima deneyeceğim. Size de danışmak istedim.
Birde doyduğundan yana da endişe ediyorum evet kakasını doktorun dediği gibi yapıyor ama ne bilim yeni anneliğin verdiği bi endişe galiba sizde durumlar nasıl oldu? Böyle oluyorsa doyuyor ya da doymuyor dediğiniz bir belirti mesela içim rahat etse benimde ☺️