pirov Canım mutlaka git ben bebeğimi 3-4 aydır rop muayenesine götürüyorum cerrahpaşaya korona var ama göz bu ihmal edilemez mutlaka götür.Birde içme suyunu kaynat ılıt gazlı bezle tek seferde çek temizle aynı yeri ovuşturur gibi temizleme o gözden o göze mikrop dağılıyo demişti doktor bana gazlı bez kullan o steril olduğu için geçmiş olsunn