Benim.oglum 40 günlükken olmustu, doktor bize her altini açtığınızda elinizde deriyi geri cekin birkac kez yapisma olmasin demisti. Aylik muayenelerinde cocuk doktorumuz ufak tefek yapisikliklar oldugunu söyleyip biraz daha hizli geri cekiyor deriyi yapisiklik aciliyor. Azicik can yakiyor tahminimce cunku hafif bir aglama geliyor doktor deriyi ittirince. Kisaca, biz de mudahalelik bisey olmadi. Eger cok buyuk bir yapisiklik yoksa el ile deriyi sertce cektiginizde aciliyor. Pipisinin kenarinda kirmizi cizgiyi gorebiliyorsaniz sıkıntı yoktur. Doktorumuz boyle soylemisti bize. Mutlaka deriyi cekin ama korkmayin cani yanar diye. Cok hafif yapinca etki etmiyor ne yazik ki