Bazı eczaneler sipariş üstüne getiriyor bazılarındaysa her gün bulunuyor. Yaptıracağınız günden birkaç gün önce gidip eczaneye sorun bence. Soğuk kalması şartıyla 8 saat kalma süresi var. Ama alındıktan sonra fazla bekletilmesi tavsiye edilmiyor. Kimi bebekte az etki görünebilirken kimisinde görünmeyebiliyormuş. Benim bebeğimde hiçbir sorun olmadı çok şükür.