civcivininannesi Doğduğundan beri 2 ayrı doktorun da tavsiyesiyle Aptamil kullanıyoruz. 36+4 te 2055 gr doğmuştu bebeğim, bundan mıdır yoksa genel olarak mı tercihleri budur bilemiyorum. Verdik, sevdi, sevince de değiştirmekten korktum açıkçası ve hala devam ediyoruz aynı mamadan🐣 Mama çeşitlerine ve yorumlarına bakarken Aptamil Conformil için birkaç yerde normal Aptamil’den sonra bebeğin sevmediğini, ekşi olduğunu falan okudum. Bebelac Gold da aynı Conformil gibi gaz ve kabızlık önleyici etkiye sahip, belki bu çeşitlerin genel sorunu tatlarının bazı bebeklere kötü gelmesidir🤷🏻♀️