Çok geçmiş olsun canım bir an önce bulunduğunuz üniversitenin çocuk nöroloji bölümüne gidip ilaç başvurusunda bulunun hiç vakit kaybetmeyin ne kadar erken ilaç kullanırsanız o kadar iyi ilaç daha çok etkisini gösterir hatta bir süre sonra normal bir çocuk bile olabilir allahım acil şifalar versin inşallah bir an önce sağlığına kavuşur size bol bol dua edeceğim