Kızım 6 ay +5 günlük 10 gündür 2 numara hipp mamaya geçtik daha önce 1 numara hipp kullanıyorduk çok memnunuz kizim başka mamayı almıyordu ama 2 numara geçtiğinden beri ilk defa kabız oldu ve öyle böyle değil 5 kere lavman yapıldı bir günde. Kayısı suyu ıcirdim zeytinyağı zaten içiyordum hep poposuna vazelin zeytinyağı masajı yaptım fitil verdim yok çığlık çığlığa ağlıyor zorla yapıyor oda tad gibi. Acaba 2 numara mamaya geçmek mi kabız etti çocuğu yoksa denk mi geldi. Lütfen yardim😑😣😣