Wolverine Böyle uzun uyudugunda endişe etme acıkınca kendi uyanır 1 aylık zaman geçmiş sarilik derdi bitmisse uyandirmana gerek yok. Maşallah uyuyarak büyüsün ✨
Heide BirBabaHindi malesef canım çok gazlı kolik çok az uyuyor cogu kez memede uyutyrm gazını cikarim derken tekrar uyanıyor ve ağlamaya huzurszlsmya baslyor