Evgin267 Allah aşkına Batman’da iyi bir çocuk doktoru tavsiye edin. Bebeğim yeterince besleniyor. Alerji dediler diyet hiçbir işe yaramadı. Çok ay kilo alıyor. Fatih hocaya goturduk çok memnun kalmadım . Tavsiye istiyorum
Selvaelyennn Evgin267 medikal parkta ahmet özcan var. Yemidoğduğumuzda sarılık olmuştuuk bakmıştı bize memnun kaldım. Birde aynı hastanede gökmen bey var oda iyi
1-Prensesannesi Evgin267 selam, miktad bey duruyorsa hala ona götür çok iyi bi dr tüm arkdşlrm ona gidiyor çok memnun
Evgin267 Oğlum on gün sonra altı aylık olacak 6.700 gram. Son on gündür hiç kilo almamış. Geceden sabaha bezi boş. Pembelik gördüm dün
Selvaelyennn Evgin267 canım enfeksiyon olabilit. Aynısını arkadaşım yaşadı. Sakin ol olabilirrr hiç skntı yapma
Selvaelyennn Evgin267 dişide çıkıyor olabilir. Benim oğlumunda öyleydi. Çok sıcakta tutma bebeğini. Kilo verir
Evgin267 Selvaelyennn Gökmen yok. Ben de enfeksiyon dn şüpheleniyorum. İnşallah bu doktor yardımcı olabilir. Teşekkür ederim
Saryam Evgin267 kendin bakanilirsin medikalin e sonuç sitesinden idrarda enfeksiyon yarsa lökosit epidel yada kristal görüldü yazar merak ediyorsan bakabilirsin inş birşey yoktur
Evgin267 1-Prensesannesi bakalım bu gittiğimiz doktor ne diyecek. Ona göre karar veririz. Teşekkür ederim