Günaydın arkadaşlar. Bebeğim bikaç gün sonra 11 aylık olacak inşallah. Sabah uyanınca emiyo, sonra gün içinde kahvaltı, öğlen yemeği ve akşam yemeği yer. Uyurken belki emer. Yani anne sütü günde 2 kere ya da taş çatlasın 3 kere alıyo. Normal mi bu? Yoksa az mı acaba? Niye böyle yaptı anlamadım. Emiyodu da güzel bi şekilde. Dişten desem, o zaman ek gıdayı da reddeder değil mi? 4 diş çıkarıyo şu an. Bilemedim neden böyle🤷🏻♀️