Turuncubirkafa evet en başta ilk önemlşnolam tabiki sensin.. anne sağlıklı olmazsa o bebişlere kim bakıcak.. Rahat ol evet mama da dünyanın sonu değil.. sadece kafan rahat bir şekilde stres olmadan denemeye çalış olmadığı amafığı yerde sağ ve biberonla var mama ver.. ama kafana takmadan yap bunu.. çünkü bebeğin ne kadar anne sütü alırsa onkadar bağışıklığı kuvvetlenir.. ilerde daha az hasta olur.. aslında yine senin için anne sütü alması faydalı olacaktır..
Ama stres olup yapamıorm diyosan da elbette zorlama☺️