Kızlar merhaba kızım bir buçuk aylık on gün sonra 2 aylık olacak maalesef yavrum çok gazlı bir bebek yediğime içtiğime dikkat etmeye çalışıyorum ama doğduğundan beri süt ürünleri tüketmedim özellikle sütü çok severim ama gaz yapar diye yanaşamıyorum siz neler yaptınız laktozsuz süt ve yoğurt gaz yapar mı onları tüket gaz yapmaz diye duydum ama Geçen bir arkadaşım farketmiyor onlarda gaz yapıyor dedi bu konuda bilgisi olan yardımcı olursa çok sevinirim