Oğlum 46 günlük reflüsü olan çok kusan bir bebek. Birkaç defa aşırı kusmalarından boğulacak gibi oldu. Şuan Gaviscon kullanıyoruz azaldı ama benim korkum gece biz uyuduğumuz da kusup boğulması 🥺 yan mı yatırmalıyım yoksa sırt üstü mü? Bu arada bebeğim çok hareketli bir bebek ve kendi kafasını sağa sola sürekli çeviren bir bebek