Ebrunaz1 Sütüm azaldıgını hissediyorum geceleri cok uyanıp emmek istiyor biberonla süt vermeyi denedim gece uykusunda istemedi biberonu napsam acaba fikir verir misniz 1 yaşında 🤦🏼♀️