Zuleyhakvrk normal Bi durum . Oğlum 4 aylıkta başladı salya akıtmaya ağzına Bi şeyler sokmaya hatta kaşıntıdan bağırıp çağırmaya. Maalesef ki 9 aylık da çıkardı dişini. İkizi 7 aylıkken hiç belirti yaşamadan çıkardı. Ama oğlum Çok zorlandı nedense
İnşallah sizin yavrunuz da kızım gibi kolayca çıkarır