Merhabalar ..
Bebeğim dört aylık oldu. Maalesef ki doğduğundan beri mama ile besleniyor ne yaptıysak meme emmedi ve sonunda sütüm de kaçtı.Neyse sağlık olsun diyorum ve soruma geçiyorum . Bebeğim hep mama ile beslendiği için ek gıdaya erken geçmemi önerenler oldu. Bu gibi durumlar yaşayan var mı? Varsa ek gıdaya ne zaman geçtiniz,ilk ne vermeye başladınız bebeğinize ? Tecrübeli anneler fikir verirse çok memnun olurum şimdiden herkese teşekkür ederim..