11-11 bu sık olan bişeyse ve sık ilaç krem kullanmak istemiyorsanız haftada 2 3 defa sirkeli su ile vajinanızı yıkayın. Vajinanıza asla sabun,şampuan sürmeyin. Akıntınız varsa çamaşırınızı ve ya pedinizi sık sık değiştirip kuru tutun. Krem olarakta travazol ve asiviral kesinlikle çok ama çok iyi geliyor. Bir de traş bıçağı kullanıyorsanız bazen onda tahriş ettiği için kaşıntı fazla oluyor. Bunlara dikkat edip kremleri kullanırsanız bir sorun kalmaz 😘