Aynur83 Ozteber evet 3 ay görebildi torununu aklı gidiyordu kızıma ona şükür iyi ki gördü ama keşke daha çok görebilseydi
1cicek2balannesi Aynur83 Allah rahmet eylesin bende 8 yaşında kaybettim babamı bi fotoğrafımız bi anımız bile YOk.babasını hiç görmeyen insanlar var yada babası olupta keşke olmasaydı diyenler var ne güzel ki sizde güzel anılar bırakmış
Zozan-harman Aynur83 Amin Allah razi olsun evet aci gecmiyor sadece baska caren olmadığı icin alismaya çalışıyorsun ama hic alışamıyorsun 😔🌺
Elifss Aynur83 bizde en son b8r gece evvelnde konustuk goruntulu dahi goremedim en son bi yerel kanalda koy senliklerinde 1 dk falan suren bi konusmasi var ondan baska hcbsy yok