MaselS glcnglcn biz yaptırdık 1 hafta önce , normalde 7.ayda olacaktı ancak covidden dolayı Dr ertelemişti geçen gelin dedi öyle olduk
slbelbelinay glcnglcn biz yaptırdık biraz ateşlendi 1,5 gün arara git gel ateşi oldu huzursuzluk yaptı bizde bazı bebeklerde yapmıyor tabi belli olmuyor
Mum22 NrYlmzTsr bana doktor ole vbsi yok diyor ya bende tek doz diye biliyorum 13. Ayda ama doktor 5doz var , 13 aya kadar beklemenin bir anlami yok 4doz yine vurdurmak zorundasin tek doz icin bekleme diyor anlamadim bisi dediginden🤔
CatBoy Mum22 2 tip menenjit aşısı var a,c,x grubuna karşı nimenrix, b grubuna karşı bexsero. 12. Aydan sonra tek doz yapılan nimenrix. 2 yaş altına bexsero 3 doz.
Mum22 Ne yapmaliyim sizce beklemeli miyim yoksa vurdurmaliyim yaptiranlar yardim edin nasil yaptirdiniz kac doz vurdurdunuz kacinci aylarda