Arkadaşlar bebeğim gece 2 gündür ayılamamaya başladı saat 11den beri uyandırıp beslemeye çalışıyorum yok bana mısın demiyor şuan 12yi geçti saat. Omuzlarını uyarıyorum ayaklarını uyarıyorum yüzünü Islak mendille siliyorum kulaklarını uyarıyorum yok yok yok. Ne zamana kadar gece 2 3 saatte bir yedirmeye devam ediliyor artık işkence oldu geceler