Bulutipek Bebegim 13 gunluk ve birden agzndan burnundan fiskirarak kustu ilk defa oldu az once basina geln var ### mi****
Yigitahmedim Bulutipek bir kaç kez olacak mi diye gözlemle artış olursa bir uzmana danış reflu olabilir. Kusması normal ama fışkırma şeklinde sürekli olursa normal değil diye biliyorum yani reflu diye hatırladım
Yigitahmedim Bulutipek bebekler fazlasını kusar zaten bu konuda sorun yok kusma çok fazla fışkırma şeklinde olursa bi doktora danışsin
Didiii Kusmaları takip edin fışkırtarak kusma genelde reflü nedeniyle oluyor kızım 9 aylık ve hala reflümüz devam ediyor