prensesannesi4 merhaba benimde sezeryandan tam 40 gün sonra koku oldu ve peçete surdugumde hafif Sarı renkli su gibi bişe gelmişti doktora gittim hemen çok ufak açılma olmuş ve enfeksiyon kapmis demişti yarayı pansuman yapıp kapadı bir hafta şu değdirme ve pansuman yap dedi 10/15 güne geçti.koku varsa sikinti vardır demişti ins sizin öyle bir durum yoktur mutlaka gidin ihmal etmeyin