Leylayunuss ben 11 kg verdim. İlk 4,5 ay herşeyi kustum. 8 kez serum takıldı. Sonra bir durdu 2 kg aldım ama yine kusmalar başlayınca 3 kg olarak geri verdim. 37+4 mecburen sezaryen oldum. Hamilelik öncesinde insülin direncim olduğu için bütün hamilelik boyunca ekstra yediğime içtiğime dikkat ettim. Zaten kusumada olduğu için çok az şeyi tüketebildim.