Mrcoyku Merhaba 2 aylık bebekte NBL probiotic veya maflor damla kullanan varmı yan etki olarak karın ağrısı yapıyor mu
Ummhnsmt Mrcoyku bende birkaç gün önce başladım nbl + aguline şurup. O tarz bi etki olmadı siz de oldu mu nasıl farkettiniz
gezentianne Mrcoyku O dediklerinizi bilmiyorm ama Biogaia bitkisel probiyotik damla cok memnun kalmıştık.Böyle şeyler bebekten bebeğe de değişiypr tabi ki
Mrcoyku Ummhnsmt bir hafta oldu başlayalı çok rahatlamış gibiydi ama 2 gündür gaz ağrısı gibi değil ayaklarını falan hiç kasmıyor ama karnı gurul gürül ses geliyor ve çok ağlıyor uykuya dalamıyor Ağrıdan acaba onun yan etkisi mi diye merak ettim
Ummhnsmt Mrcoyku bağırsaklar çalıştığı için öyle ses geliyo olabilir biz de Salı günü başladık 2.5 aylık oğlum şurubu gaz için verdi. Bi de kaka yapmıyo haftada bir yapıyo doktor verdi ilaçları
Mrcoyku Ummhnsmt tamam teşekkür ederim bizde de çok gaz vardı Dr hatta ikisini birlikte kullanın gaza faydası olur dedi oyuzden sormak istedim