Bebeğimin gözünde 1 aydır arpacık var, 3 tane göz doktoru da gördü.Antibiyotik iğneler, 3 şişe şurup antibiyotik ile İltihap kurutulmaya çalışıldı ama işe yaramadı. Genel anestezi ile iltihap boşaltılmalı dedi doktor henüz yaptırmadık. Başına böyle birşey gelen, duyan var mı? Öneriniz nedir?