Ayazmom 20 gün önce doğum yaptım normal doğurdum alttan dikişim var ve dikişlerimin dibinde ufak beyaz bi şişlik var iltihap oldu sanırım pazartesi doktora gidicem ağrı yapıyo ne yapabilirim başına gelen varmı