Sibel1602 Arkadaşlae oğlum 4ay14 günlük bi kaç gündür idrarını çok az yapıyor yaşadınız mı böyle bi durum bilgi verirseniz çok sevinirim açlıkla bi ilgisi mama destekli süt içiyo karnının tok olduğundan eminim
Ccansuu Sibel1602 sıcaklardan oluyor büyük ihtimalle ter yoluyla atıyorlar ne zaman hava ısınsa kızımın da aynı oluyor 🐳
Limonlusu Sibel1602 havalar çok sıcak belki yetmiyordur. Sussuz kalıyordur vücudu. Emzirmeyi arttırmalısınız. Bir de eğer kötü koku varsa idrar yolu enfeksiyonu da olabilir.