seymaensar16 merhaba ben de 7aylik oğlum icin araştırmıştım ve içime sinen bir yer bulmuştum. Side kreş diye bir yer isterseniz instagramdam inceleyin. Ben gidip gördüm çok temiz ve organize bir yerd. Korona çıkmasaydı çoktan oğlumu yazdırıp işe geri dönecektim fakar korona olayi çıkınca süreci biraz daha erteledim