Merhabalar arkadaşlar anne olalı çok elfamlı oldum 😔 heleki doğumumdan hemen sonra bu Korona belasının ortaya çıkması psikolojimi çok etkiledi hep kendimi hastaymışım gibi hissetmeler sonrasında düzelmem falan , 2 3 gündür boğazımda hafif ağrı gibi birşey var sanki sıcak içmişim yakmış gibi arada gıcıklanıyor dün de göğüs kafesimde ağrılar oldu kalbime doğru ama bugün hiç bişey yokmuş gibiyim ama arada gene aynı şekil oluyorum bir kaç gündür hep böyleyim bir iyi bir kötü şu dönemde doktora gitmeyede korkuyorum acaba ben mi takıntı yaptım diyorum sizce ne yapmalıyım 😒😔