Deletedmom348 Arkadaşlar bugün doktor söyledi. Elinle ayırıp masaj yapacaksın dedi ama ben korkuyorum. Yapışırsa tam cerrahi yolla açılır dedi. Birde idrar zoru olur kapanırsa dedi. Ben çok korkuyorum. Yani bu nasıl bişey Ya
Hirarzu Deletedmom348 benim kızımında öyleydi çocuk doktorum farketti ve çocuk cerrahiye yönlendirdi. Cerrahideki doktor kulak çucuğu gibi bir alete krem sürerek hafifçe açtı. Bu işlem yapıldığında 2 aylıktı bir ay boyunca krem sürdüm yara olup tekrar kapanmasın diye. Şuan 5 ay 24 günlük kontrole götürdüm hiçbir sorunu yok. Eğer yapışıklık açılmazsa idrar yolu enfeksiyonuna yol açar.
Sophie8 Deletedmom348 korkmayın çok sık olan bir şey, msajını sabah akşam aksatmayın bir süre sonra masaja da gerek kalmıyor arada kontrol ediyorsunuz o kadar ama hiiiç korkulacak bir şey değil
Organiktavuk Deletedmom348 kızımda biraz var bende ara ara kontrol ediyorum ama kızım altını zor aldırıyor açıp beklememe izin vermiyor ben yinede elimden geldiğince yapmaya çalışıyorum biraz sudocrem sürüyorum öyle yapıyorum acımasın diye
Derin17 Deletedmom348 yeğenimde de var altını açtıkca ıslak mendille sert siliyor orayı doktor demiş sizde öyle yapabilirsiniz, geçmiş olsun
Hirarzu Neselibebek vajinanın en dış kısmında gözle görülen beyaz incecik zar gibi bir şey oluyor ve bu vajinayı yarı yarıya bölmüş oluyor. Yani yarısı açık yarısında incecik bir zar var. Buna vajina yapışıklığı deniliyor. Bende ilk duyduğumda çok şaşırmıştım.
Busraae Hirarzu yapısıklık nasıl oluyordu canım? Bizimkide bitişik elimde açtıgım zaman acılıyor ama cok da degil sizinki hiç acılıyor muydu
Hirarzu Busraae vajinanın en dış kısmında gözle görülen beyaz incecik zar gibi bir şey oluyor ve bu vajinayı yarı yarıya bölmüş oluyor. Yani yarısı açık yarısında incecik bir zar var. Buna vajina yapışıklığı deniliyor. Benim kızımda bu şekilde oldu canım doktor farketti ben hiç dikkat etmemiştim.
Busraae Hirarzu benim bahsettiğim dış dudakları canım dış dudakları cok ayıramıyorum temizlemek için falan. O sandım vajina yapısıklılıgını
Busraae Hirarzu anladım kuzum sagol. Bizim doktor hiç bezini açıp muane etmedi haftaya yine gidicez bakalım edecek mi
Hirarzu Busraae etmezse siz mutlaka söyleyin. Doktorlar kendileri de hemen açabilir siz de masajla açabilirsiniz. Ben kendim yapmak istemedim bu yüzden çocuk cerrahi doktoru yaptı. Kolay bir işlem korkulacak bir şey değil. Kızım farketmedi bile🌸
Sophie8 Deletedmom348 çok haklısınız ama endişe etmeyin. Kızımda da oldu düz vazelinle masaj yaptım çok çabuk açıldı ve tekrarlaması için haftada bir kontrol ettim azcık kapanma olduğunda hemen müdahale ettim. Ayrıca oaperasyonu da öyle korkulacak bir şey değil çok basit yiğenim oldu 5dk bile sürmedi. Sıkmayın güzel canınızı geçeçek🙏🏻
AselKubra24 Benim kızımda da vardı Dr bi krem verdi masaj yaparak düzenli sürdüm kızıma kısa sürede açıldı çık şükür
Deletedmom348 Sophie8 Birde ıslak mendil kullanıyorduk. Primanın aqua doktor evdekilerin hepsini atıyorsunuz sadece pamuk kullanıyorsunuz dedi. O yapar mı ki? Yapar gibi konuştu vicdan azabı çektim halbuki hiç tahriş bile yapmamıştı iyiydi yani
Sophie8 Deletedmom348 bilemedim ama vicdan yapmayın olacağı olunca oluyor. Ben kullanmadım hiç ama oldu
Deletedmom348 Sophie8 hm kullanmayınca da oldu yani. Annelik işte uyuyamadım o da çok uyumadı. Yavrularımıza Allah kolaylık versin