Zeyhall Merhabalar sezeryan olduktan ne kadar sonra korse kullanmaya başladınız acaba bir de kullanırken dikiş yeriniz acıyor mu hangi marka korse tercih ettiniz yazarsanız çok sevinirim ♥️♥️😍
Oslemozguuum Zeyhall ben ertesi günü doğum sonrası medikal korse kullandım çok iyi geldi yürümek haraket etmek daha kolay oluyor takınca dikiş yerine gelse bile içinde ki çamaşırın üzerinde kalıyor acımıyor
sukranaslier Zeyhall ilk 15 gün eczanede satılan korse kullandım hastaneden çıkar çıkmaz nıtmal korse aldım ama kullanamadım çok terletiyor bebeği emziriken rahat edemedim zaten kalmadı göbeğim 40 günde indi