ATC arnica tesla kullanıyorum bir ay oldu alalı, emiş gücü çok iyi, hatta bazen derecesini düşürüyorum halıları yerinden kaldırıyor, toz torbasız oluşu iyi, bölmesinde birikiyor ister yıka kullan ister biriktir bir süre sorun olmuyor.. eksi yanı hantal biraz ağır bir makina..