Merhaba 4 aylık bebeğim var ve biz 3 aydır hastane hastane geziyoruz bu süreçte haliyle çok doktor gördük danıştık hepsi çok iyilerdi kendim de hemşireyim o yüzden yakın hissediyorum iyi anlaşıyorum ama en son bir doktora sevk edildik ben böyle kaprisli bir insan görmedim 2 gün hastanede yattık çıktık 3 hafta sonra tekrar tahlil yaptırıp sonuçları götürdüm buna yine yatış yapılması lazım ama ben bakmak istemiyorum dedi. Şimdi kesin bir şey yaşanmıştır konu böyle değildir diyeceksiniz ama yemin ederim yaşanmadı ona asla ters bir tavır ya da saygısızlık vs bir şey yapmadım ama velev ki yaptım bu insan yemin etmedi mi canının istediği hastaya bakacak istemediğine bakmayacak mı? Sağlık bakanlığına, Cimer’e şikayet ettim şimdi sizden şöyle bir yardım istiyorum başka ne yapabilirim sessiz kalmak istemiyorum hasta bir çocuğa bu yapılmaz kendime olsa bu kadar zoruma gitmezdi ama bu bir bebek ne kastı olabilir de tedavi etmek istemez?