@canevlat#canevlat ben de geçirdim bi hafta hamileyim sanatak bi hafta sonra kan testimde çıktı, dr kanama başlar bi hafta içinde atarsın dedi çok nadir durumda kürtaj olursun demişti kanama oldum sonrasında kontrole gttim kese temzilenmiş mi diye temizlenmişti. Sadece 3 ay bebeğe ara ver demişti çünkü vücut kendini bebeğe hazırlamış toparlanması lazım dedi 6 ay sonra bebeğime hamile kalmıştım sorun olmadı.. He Bi de sebebi bi kez olunca araştırılmıyo bi kaç kez olursa araştırılıyor bi çok kadın farkında olmadan yaşıyormuş kimyasal gebelik sadece biz beklediğimiz için bebeği farkına varıyoruz geçmiş olsun Rabbim bi daha yaşatmasın inşallah 🌸