Umayerdall Arkadaşlar Merhaba 👋🏻 Yeni bi Anne olarak bi sorunu size danışmak istiyorum ☺️ Bebeğim henüz 23 günlük emzirdikten sonra veya devam sütü verdikten sonra çok kusma yaşıyoruz. Bazı zamanlarda kusmuyo herşeyi denedim pek fayda etmedi. Biberon değiştirdim yedirdikten sonra hemen kaldırmadım çok sarsmadım vs ama fayda etmiyo. Daha dr da gitmedik 1 ayımız dolunca gidicez ben reflüden şüpheleniyorum ama inşallah yoktur😔 Bazen yoğurt gibi koyu ve kesik kusuyo bazense su gibi direk çıkarıyo ne yapmam gerekir sizce ?
Beratt Umayerdall bizde 2 aylıgız bizimde cok kusuyor gotürdüm fazlasını cıkarıyo dedi sürekli kusuyor doktor dedi bazen süt kusar bazen kesik kusar dedi bazen burnundan bile geliyor bende reflüden şuphelendım ama bişey demedi
O1anne01 Umayerdall reflu olabilir dikkat edin geceleri bizde aynu durumları yaşadık burundan da fışkırarak kusuyordu reflu yatağı tavsiye ederim gecmis olsun
Kybele Her kusma normal değil, rota ve adenodan kaynaklıydı bizimki mesela, anormal bi durum olursa hissedensin bence
Tosuruk Bizde aynı sorunu yaşıyoruz 2aylik bebeğim benim sütüm tazyikli akıyormuş hızlı beslendiği içinmiş bi çözüm bulamdkk