Canım bende ilk zamanlar öleydim bebeğimi emzirmek benim için ölüm gibi oluyordu sırf bebeğim doysun diye uğraşıyordum ama hemşiremden allah razı olsun gümüş kapağı kulanmamı tavsiye etti 1 aylık olduk şuan göğüsümde yara kalmadı bile okadar etki ettiki sanada tavsiye ederim ben tredyoldan almıstım çok faydasını gördüm umarım kısa zamanda sende kurtulursun acıdan 🙏