Ikrasu17 Herkese merhaba 14 günlük kızım çok kusuyor az emziriyorum kusuyor çok emiyor kusuyor belli saatte emziriyorum kusuyor bugün doktora gittim gaviscon bide motilium diye bir şurup verdi ama daha çok küçük vermek istemiyorum reflü olabilir diye verdi Birşeyine bakmadı olabilir ile nasıl ilaç vericem ki bide motilium kalp durması falan yapıyormuş Her emzirmeden sonra kusuyor ve çok korkuyorum bugün tıkandı kustugu için azından su gibi geri geliyor gazında çıkarıyorum bazen saatlerce ugraşıyorum genirmiyor mesela alttan çıkarıyor ne yapıcam zaten paranoyak oldum iyice
Hohomoromu Ikrasu17 reflüdndır buyuk ıhtınal ama buraz dik beslemeye calıs bebegıno eminve uyuya kalırsa 10-15 dk hemen yatırma sırtında gazını cıkar bıraz dik kalsın midesinden geri gelmesini engellemeye calısms olursn kafasnn altubu4 destekle reflü yastıgı kullan iyi gelır 👍
Oslemozguuum Ikrasu17 her bebek kusuyor canım endişe etme doyunca fazlalığı kusuyor diyorlar zamanla düzelir
Ahsen123 Ikrasu17 canım şimdi dediklerimi iyice yap benm kızım 16 aylk hala kusuyor kesinlkle reflüsü var bebeğin az az sık sık diyenlere kulak bermiyosun benm bebeğimde günde 5 10 kere kusuyodu 2 saatte besle dik besle yatrdğnda başının altına birley koy yada reflü yatağı al doyurunca hemen yatrma mutlaka gazını çıkar ben çok çektim çok araştrdm gaskonu da kullanma hiç bi işe yaramıyo
DeryaaaCG Bebeğim 4 aylık olacak hala kusuyor. Bizim reflümüz varmış. Gaviscon toz verdi kullandık kusma azalmadı. Motilium şurup verdi azalmadı onu da bıraktım hala devam ediyor kusmamız başka bir doktora gideceğim.
Wolverine Ikrasu17 her emzirmeden sonra kusuyorsa refludur gaviscon şurup da zaten bunun için veriliyor. Başını yüksekte tutun hep emzirdikten sonra bir süre dik dursun kucaginizda gazini mutlaka çıkarın hemen yatirmayin gaviscon iyi gelir.
Hilalll000 Ikrasu17 günde 2 damla fizyolojik damla damlatin burun deliklerine cekici ile cekin tıkanıyor yoksa burundan süt geliyor
Hilalll000 Ikrasu17 teflü yatagi kesin almalisin bide. Gaviscon kabız yapıor ve daha cok kücük bencede kullanma. Bebelac gold thickener car onu alabilirsin beslenmeden once yada sonra anne sütüyle 25 cc ye 1 olcek veriliyor. Anne sütü kıvamlastirici
Ebruuuuuu İlaç kullanmayın bence, benimki suan 2 bucuk aylık 2 hafta öncesine kadar o da sürekli kusardı. Doktorumuz normal olabiliceğini söyledi. Yani kilo alımı iyiyse bence ilaç kullanmayın, emdikten sonra bir süre dik tutun, gazının çıktığından emin olun
AlaaddinAnnesi Baş yüksekliği için yastık kullanma canım reflü yatağı var ondan alabilirsin yada kendi yatağının altında baş kısmına doğru yükseltecek birşey koyabilirsin. Başından aşağı doğru tüm vücut eğimli olsun. Boğazında kaldığında neler yapman gerektiği ile ilgili youtube dan videoları Muhakkak seyret başına geldiğinde sakince uygula.. geçmiş olsun