Hilalamine Kızım 4 aylık meme mama devam ediyoruz ne zamana kadar kullanırız mamayı acaba 0-6 yazıyor ya ek gıda zamanından sonra bırakılıyor mu ?
Mom0870 Hilalamine hayır sonra 2 numara mamaya geçiliyor canım. Eğer sütün yetersiz gelirse devam etmelisin 2 yaşına kadar mamaya. Doktorun bebeğin gelişimine göre yönlendirir seni 🌼
Hilalamine Mom0870 yaa 2 yıl devam mı edicez mamaya 🙈 o kadar olduğunu bilmiyordum sağlıklı olsunda 😊