Dilan63 Mama ver diyenleri daha çok duyacaksın. 🤦🏼♀️ Gerçekten vermen gerekebilir de bunda kötü bi şey yok. Ama insanların mama ver demesiyle değil. Bebeğin zamanla yeterli kiloyu alamaz, doktorun da mama vermen gerektiğini onaylar, anca öyle. 13 günlük bi bebek için maşallah kilosu gayet iyi. Artık düzenli takip edeceksin. Bebeğini en iyi sen tanırsın. 💙 Sütüm olmaz diye de düşünme. Bebeğin emdikçe sütün zamanla artacak. Yeter ki kötü düşünme ve stres yapma. Bol su iç, bol emzir ve bol bol ten teması. 🎈🍀